środa, 17 czerwca 2015

Zamykam bloga


Witam Was bardzo serdecznie :)

Przykro mi przynosić Wam taką wieść, ale niestety muszę zamknąć "Hipnotyzera" .
(wiąże się to z jego usunięciem) 

Nic Wam nie mówiłam, moją głowę od pewnego czasu zajmuje inny, bardziej twórczy (w moim mniemaniu) pomysł na opowiadanie i to na nim się skupiam, a Hipnotyzer tylko na tym cierpi. I ja też cierpię, bo mam tego świadomość. 

Uznałam więc, że będzie lepiej jeśli zamknę bloga... już wkrótce powinnam dać znać
(zapewne na "Cieniu")
co tam z tym opowiadaniem, które siedzi mi teraz w głowie i pochłania maksimum mojej twórczości.
Skasuję bloga jutro wieczorem.

Spider

2 komentarze:

  1. Wiesz co... Sama nie wiem dlaczego, ale wydało mi się to... wredne? Wszyscy wciągnęli się w historię, są ciekawi, co jest dalej. A Ty usuwasz bloga? Mimo wszystko mam nadzieję, że kiedyś go wznowisz. Naprawdę się wciągnęłam i chciałam się dowiedzieć, co wymyśliłaś. Mówię szczerze.
    Cóż, ostateczna decyzja należy do Ciebie. Może faktycznie kiedyś założysz bloga z Hipnotyzerem na nowo.
    Tymczasem życzę powodzenia w nowym opowiadaniu i powrotu weny do Hipnotyzera.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że usuwasz tak świetną historię. Rozumiem, że jakiś nowy pomysł ciągle krąży Ci po głowie, ale błagam nie usuwaj tego bloga. To głupstwo. Jestem z tobą od Cienia i będę w każdy kolejnym opowiadaniu. Mam nadzieje, że jeszcze tu wrócisz. <3 Czekam na jakies info. :D

    OdpowiedzUsuń