niedziela, 25 października 2015

Niedyspozycja w kwesti pisania

Witam Was wszystkich,

Wiem, że od sierpnia nie pojawiają się nowe rodziały.
Muszę się Wam przyznać, że nabawiłam się problemów z prawym nadgarstkiem.
Chodzę po lekarzach, jestem na lekach, ale nic nie idzie ku lepszemu. :(

Uwierzcie mi, że jest to dla mnie ogromny dyskomfort, gdyż
jestem praworęczna i nie mogę normalnie pisać.
Dlatego blog jest zawieszony... :(

Niestety, nie mogę nawet przybliżyć Wam daty, kiedy będę w stanie napisać
12 rozdział i wrzucić go tutaj. 

Wybaczcie, lecz choroba nie wybiera. :(

Dziękuję wszystkim tym, którzy wciąż piszą i dopytują się o nowe rodziały.
Wybaczcie, że nie poinformowałam Was wcześniej, lecz tak jak mówię,
myślałam, że to stan przejściowy, a okazało się, że to poważniejsze zapalenie...

Spider

P.S. Jak tylko wrócę do zdrowia, znów zacznę pisać... obiecuję.

4 komentarze:

  1. Dziękuję za informację. Sama często nabawiam się kłopotów zdrowotnych , więc w pewnym sensie cię rozumiem.
    ~Legolas

    OdpowiedzUsuń
  2. Spokojnie ;) Dzięki za informacje na pewno będę czekać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Niemal święta. Życzę wesołych świąt i szybkiego powrotu do zdrowia
    ~Legolas

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam, życzę wesołego nowego roku, mam nadzieję, że prezenty na boże narodzenie były udane.
    ~Legolas

    OdpowiedzUsuń